Monday, October 1, 2007

Antonio Puerta Tribute

Duration: 02:26 minutes
Upload Time: 07-09-27 10:49:43
User: MesQueUnClub723
:::: Favorites
:::: Top Videos of Day
Description:

"Oglądając ten mecz, od razu przypomniało mi sie jak zmarł mój idol MARC VIVIEN FOE. Kto wie czy nie najlepszy kreator gry od czasów Maradony, jednocześnie wielka osobowość poza boiskiem. Ryczałem wtedy jak bóbr. Czułem sie jakbym stracił kogoś z bliskiej rodziny. Teraz czuje sie podobnie. Ale nie dlatego, ze postawę Puerty tak bardzo ubóstwiałem. Nie! Ale dlatego, ze piłka nożna (Barça) to najważniejsza cześć mojego życia, bez której nigdy nie byłbym tym kim jestem teraz i nie robiłbym tego co robie. To nie żaden zwykły sport dla bandy idiotów z trąbkami i słonecznikiem, nie kopanie zwyklej szmacianki, nie pseudo działacze, nie brudne pieniądze, nie galaktyczne stroje, buty z 45 wieku i piłka ze skory renifera!! Piłka nożna to coś co sprawia, ze ja i Wy wszyscy, niemalże przeobrażacie sie na cale życie w wirtualnych piłkarzy i rozgrywacie swój mecz na każdej płaszczyźnie życia. Natomiast na płaszczyźnie boiskowej mecze rozgrywają piłkarze, stając sie dla nas herosami uosabiającymi niemalże nas samych. Większość z nas wie o piłkarzach więcej niż członkowie ich własnych rodzin. Cieszymy sie z ich sukcesów, martwimy gdy nie idzie i walczymy o razem o powrót po kontuzji do formy. Dlatego właśnie każdy nas (choć sie nie wszyscy zapewne do tego przyznają) tak fatalnie czuje sie dnia dzisiejszego. Moj przyjaciel dziś powiedzał , iż nie chce aby Antonio Puerta stal sie męczennikiem niczym (River Phoenix) skoksowanego społeczeństwa piłkarzy. Chciałby aby jego śmierć uświadomiła wszystkim kibicom tak bardzo i tak często najeżdżających na swoich piłkarzy , wyzywających ich od sprzedawczyków i kopaczy, iż oni aby zadowolić nas czyli swoich fanów, często sięgają po środki będące początkiem ich końca. Robią to dlatego, ze my chcemy aby byli lepsi, szybsi, skuteczniejsi. To my zabijamy ten sport , który tak bardzo kochamy, zjadając swój własny ogon. Smutne, ale tak niestety jest. Chciałbym mieć nadzieje, ze to ostatni taki wypadek. Odszedł jeden z nas, jeden z ludzi, którzy tak bardzo ukochali to co i my tak mocno kochamy. Zegnaj Antonio. Jezeli jest ten drugi świat to Rinus Michels na pewno sciągnie Cię do Barçy."

Comments

kurrara111 ::: Favorites
bien
07-09-30 13:11:54
__________________________________________________

No comments: