Thursday, January 10, 2008

Şair Yusuf Öcalan'ın Yorumuyla "Gam Etmem Asla!"

Duration: 02:48 minutes
Upload Time: 2007-09-29 16:59:30
User: rehnuma06
:::: Favorites
:::: Top Videos of Day
Tags:

yusuf  şiir  şuur  sürgün  yürek  duygu  sevgi  gam  

Description:

Sesi gibi yüreği de güzel insan şair Yusuf Öcalan'dan güzel bir şiir yorumu. Programı Sürgün Yüreğim'den! Her Pazar saat 22:30'te şair konuklarıyla Hilal Tv'de! Gam Etmem Asla Bu askin yüzünden bin türlü belâ; Gelse de efendim gam etmem asla!... Mecnun gibi aska düsürüp Leyla Silse de efendim gam etmem asla!... Bir bakis firtina digeri tufan, Yanip kül olmakta yemyesil cihan, Hançer vurup gönül pare pare kan Dolsa da efendim gam etmem asla!... Bu asik güzeli her yerde arar, Gel etme ey dilber ver artik karar, Basima dert açan her yana haber Salsa da efendim gam etmem asla!... Dokunmasin sana sakin bal sözüm, Sen yapsan da yoktur biktiran nazim, Dikenleri batip baharda yüzüm Solsa da efendim gam etmem asla!... Hakk aski insani yüceltir düzgün, Bir güzel pesinde kosmaktir yazgin, Ressam Halil, büküp boynunu üzgün Kalsa da efendim gam etmem asla!... Halil Gülel

Comments


Other Video Blog Entries

Nirvana-Smells Like Teen Spirit
The human league - Don't you want me - 1982
Andrik's Science Experiment 2006
Dance4Ever - Nem feledem el
Ken Hamlin blows up Matt Schobel
McDonald's 4
Tide commercial
Global Deejays - What a Feeling flashdance ( FAMA )
Dançai
Crack ers
DUBAI
Criss Angel Magic Stick
If Pigs Could Fly, And My Sister Had A Butt..
Strata "Stay Young" (Live!)
No Brains (Sum 41 acoustic cover)
El azul de tu camisa ( imatges )
Violència política al País Valencià
dectitive bryan's and the suspect of death pt3
Belle et Bum - Bloodshot Bill
Joga Bonito - Henry con honor


 

No comments: